Teorien bak HubSpot

Teorien bak HubSpot

Enten om du ønsker å øke potensielle salg, akselerere salg eller forenkle prosessen, har HubSpot en løsning som hjelper deg til å vokse.

HubSpot bygger på inbound marketing-metodikken som handler om å skape relevant innhold for å tiltrekke seg potensielle kunder.

Alle potensielle kunder starter i utgangspunktet som ukjente. Etter hvert vil disse begynne å tiltrekke seg selskapet ditt gjennom synlighet på forskjellige kanaler. Inne på dine kanaler vil de legge igjen dataspor som sin emailadresse som vil bli fanget opp i CRM-verktøyet. Gjennom HubSpot vil du kunne lage innhold og kjøre kampanjer som treffer dine potensielle kunder og varmer dem opp mot kjøp.

Hva er HubSpot?

HubSpot er en verdensledende salgs- og markedsføringsplattform som hjelper deg å tiltrekke og få oversikt over besøk, leads og nye kunder i ett og samme verktøy noe som gjør det til det perfekte verktøyet for inbound marketing. Denne felles CRM-databasen vil også kunne hjelpe bedrifter å få oversikt over potensielle og eksisterende kunder på tvers av hele organisasjonen og skape bedre arbeidsflyt.

Som en HubSpot partner hjelper Venezu deg med implementering, integrasjon, onboarding og innhold om det er ønskelig. Mer om Hubspot, pris og demo – VZU finner du her.

Det er viktig å få frem er at HubSpot ikke bare er et verktøy for store bedrifter med mange ulike avdelinger. For de litt mindre bedrifter som ikke har hovedfokus på Inbound Marketing, vil det fortsatt være et ypperlig verktøy som vil hjelpe deg å samle alle aktivitetene dine i samme plattform. HubSpot har et oversiktlig dashboard som holder kontroll på din arbeidshverdag og vil gi deg påminnelser dersom du glemmer.

Er du typen som bruker flere ulike kommunikasjonsplattformer, flere hundre notatark, excel filer og en full kalender med alt du skal huske på. Book en rådgivningstime hos oss og vi kan vise deg hvordan HubSpot kan forandre din hverdag.

Kontakt oss