• home
  • Danish
  • English
  • Swedish
  • Norsk

Nyheter

Den nye digitale hverdagen

Publisert: 11/09/19 oppdatert: 11/09/19

Den nye digitale hverdagen åpner for uendelig mange muligheter for våre kunder.  Det samme gjelder for oss i Venezu når det gjelder nye forretningsmuligheter. Det digitale fokus gjør seg utslag i at vi jobber enda tettere med salgs- og markedsaktiviteter sammen med våre kunder enn det vi gjorde før: da booket vi møtene og overlot innsalget til kundene våre. Nå booker vi møtene, presentasjoner blir gitt, Venezu følger opp igjen ved å sende ut tilbud, vi ringer prospektene på nytt og følger dem enda lenger i salgsprosessen. 

Man kommer ikke unna å snakke med B2B-kunder om en selger et produkt eller tjeneste som har en viss kompleksitet.  Spesielt Norge, Sverige og Danmark har vært fokus for de aktiviteter vi har gjort, og gjør, men den nye hverdagen skaper også andre muligheter! Både for våre kunder og dermed for hva vi kan bidra med.

Vi sitter i Salesforce, ClickDimension, Lead Forensics og veldig mange ganger i Hubspot og hjelper med både den digitale flyten men også med innholdet som skal sendes ut. Vi sitter og snakker direkte med målgruppen og bidrar til at budskapet og mailer som sendes ut i mailflyten kan endres fortløpende basert på hva de er opptatt av.  Ironisk nok så bidrar det digitale skiftet til at vi har enda mer å bidra med enn det vi hadde tidligere i selve salgsprosessen. 

Hør med oss ikke bare hvordan vi jobber i brytningspunktet mellom det digitale og Telemarketing her i Norge, men også hvordan vi med digitale leads i bunn skaper forretningsmuligheter så langt unna som i Asia for våre kunder. Verden blir digital men «people do business with people» så en må ikke glemme den faktoren i ligningen!