• home
  • Danish
  • English
  • Swedish
  • Norsk

Kundedata

Dette er en tjeneste som er lettere å komme i gang med men som under kunde- og markedsundersøkelser så er det små nyanser som vi kan hjelpe til med som vil øke antallet positive svar. Det er tre ulike datainnsamlinger vi bidrar med: retting av lister og innhenting av data, GDPR-verifisering og kundedataforvaltning.

Før vi setter i gang med denne jobben må databehandlereavtalen med Venezu signeres og vi vil da opptre på deres vegne i innsamlingsjobben. Vi definerer deretter sammen forventningene, setter opp prosjektmanual for fremdrift og rapportering og gjør forarbeidet med listene før vi begynner å ta kontakt med målgruppen.

Forskjellen på de ulike typene datainnsamling ligger i hva en ønsker å bruke datagrunnlaget til: dersom dere ønsker at vi skal rette kundelister for å oppdatere CRM-systemet holder det å ringe til sentralbordet – det går raskest. Men om dere derimot ønsker å kvalifisere potensielle kunder til å starte en digital kampanje mot målgruppen så blir det et GDPR-spørsmål: da må vi snakke med han/hun som dere ønsker å begynne å kommunisere med og innhente samtykke